Set Kencing Manis Shaklee

Tahukah anda Kencing Manis dikatakan Ibu Segala Penyakit?

Dapatkan Set Kencing Manis Shaklee Sebagai Penawarnya.
Kencing manis dikatakan ibu segala penyakit kerana komplikasinya boleh menyebabkan lumpuhnya sistem saraf, sakit jantung, strok, buta, kebas, dsb. Antara bahayanya bila saraf tidak berfungsi ialah tidak merasa sakit walaupun terluka teruk dan terinfeksi, tau-tau pengsan kerana kuman sampai ke otak iaitu diabetic coma.
Masalah utama pesakit kencing manis yang telah mendapat komplikasi ialah mereka tidak merasa sakit kerana sistem saraf sudah kurang berfungsi. Terdapat kes dimana mereka terpijak api tetapi tidak merasa sakit dan apabila luka sangat susah untuk sembuh sehingga ada yang membawa maut. Oleh itu  pesakit dinasihatkan sentiasa memakai kasut. Di peringkat lebih serius, gangren dimana sel-sel kaki mati dan busuk juga tidak terasa sakit.
Salah satu contoh gangren

Faktanya – setiap 10 saat, dua orang disahkan menghidap diabetes di seluruh dunia manakala empat juta lain maut akibatnya setiap tahun. Tidak cukup dengan itu, diabetes juga berada di tangga keempat penyakit membawa maut. Menggerunkan bukan? Hakikatnya, di Malaysia sendiri, kira-kira 2.6 juta rakyatnya disahkan penghidap diabetes atau kencing manis. Malangnya, apa yang menyedihkan, separuh daripada jumlah itu tidak menyedari mereka menghidap diabetes sehinggalah dirawat kerana komplikasi kencing manis.

Bagaimana Set Kencing Manis Shaklee Berfungsi?
Secara ringkasnya set kencing manis shaklee yang dicadangkan ini berfungsi memberikan semula kehidupan kepada sel-sel tubuh pesakit kencing manis dari hujung rambut ke hujung kaki yang mungkin selama ini telah mengalami kerosakan dan kegagalan kerana  keperluan asasnya lama terabai- shaklee basic 4,

 (+)
   Manfaat Alfalfa :
Kandungan fibernya yang tinggi membentuk jaringan yang menapis dan mengasingkan gula. lemak, kolestrol dan toksin dari dalam darah pesakit kencing manis dan membuang melalui najis yang lawas.

(+)
Manfaat Zinc :
* Membantu pankreas dalam penghasilan insulin sekiranya pankreas masih bolih diselamatkan lagi.
* Membantu penyembuhan luka, mempunyai khasiat ikan haruan.
* Membantu meningkatkan tenaga lelaki dan membanyakkan sperma bagi pesakit kencing manis.
 (+)
Manfaat Vita E :
* Untuk masalah kencing manis, Vita E mampu menghalang dari berlakunya komplikasi kencing manis seperti buta gangren dan sebagainya.
* Mencairkan darah supaya darah boleh mengalir kehujung-hujung saraf.
* Mencegah oxidised cholesterols keadaan dimana koleterol menjadi keras  dalam pembuluh darah yang boleh menyebabkan pembuluh darah pecah.
* Mempercepatkan penyembuhan luka dan menghilangkan parut bagi pesakit kencing manis.
* Membantu meningkatkan stamina tenaga lelaki dan kualiti sperma bagi pesakit  kencing manis.
Nota : Set Kencing Manis Shaklee sebaiknya di ambil sebagai pencegahan. Bagi yang sudah mendapat kencing manis sukatan yang diperlukan perlu melebihi sukatan pencegahan kerana bersifat rawatan kepada sel, tisu, organ dan sistem yang sudah bermasalah.

No comments:

Post a Comment