Set Awal Shaklee Family Wellness

Set Awal Shaklee Family Wellness merupakan set asas yang merupakan keperluan paling asas atau utama bagi tubuh setiap individu yang bernama manusia dalam menentukan fungsi sistem tubuh berfungsi dengan sihat dan lancar.

Terdapat diantara 60-90 trilion sel dalam tubuh seorang dewasa yang perlu di jaga keperluan nutriennya, sehingga dikatakan bersamaan 4.5 kali mengelilingi dunia jika diatur jumlah panjang nya sel-set tersebut jika dibariskan. Sel-sel terdiri dari berbagai bentuk dan saiz, lihat contoh-contoh sel di bawah:

Set awal Shaklee Family Wellness membekalkan nutrien berkhasiat yang lengkap yang wajib bagi seluruh sistem tubuh yang bermula dari satu unit sel yang paling kerdil yang membentuk sel-sel dari hujung rambut hingga ke hujung kaki, supaya kekal sihat dan berintegriti.
20130418_125225[1]
Set Awal Shaklee Family Wellness terdiri :
Protin (ESP) – Paling penting dalam senarai pengambilan vitamin, Protin juga digelar ibu kepada vitamin. Protin menentukan tahap kesediaaan sel untuk menerima lain-lain nutrien. Pastikan sel mampu menyerap lain-lain nutrien dengan mempastikan ia telah mendapat cukup protin yang diperlukan. 
Vita Lea/ multi vitamin & multi mineral – Merupakan kedua terpenting selepas protin kerana membekalkan nutrien lengkap yang diperlukan olih sel-sel dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki yang terbukti menepati garis panduan FDA dari segi kuantiti dan kualitinya. 
Vitamin C – merupakan vitamin antioksidant yang bertujuan memelihara sel-sel dari serangan radikal bebas yang berada disekeliling sel yang boleh merosakkan simpanan data sel. 
B-Complex – penting untuk membekalkan tenaga kepada sel=sel dan berbagai-bagai fungsi lainnya sesuai dengan kandungan B-Complex Shaklee yang mempunyai 8 B, terbaik di pasaran.

Kesimpulan:
Kesimpulannya set awal Shaklee Family Wellness ini merupakan set asas kepada keseluruhan vitamin yang terdapat didalam range produk shaklee. Ianya boleh la dikatakan keperluan asas yang dapat membantu keseluruhan sistem tubuh membuat baik pulih secara membaik pulih sistem atau punca masalah diperiingkat akar umbi.
Tanpa set asas awal shaklee Family wellness ini seakan kita membaiki masalah di peringkat symtom sahaja sama seperti rawatan ubat yang diberikan di klinik tetapi tetap lebih baik kerana rawatan cara shaklee adalah 100% natural berbanding drugs.

No comments:

Post a Comment