LEBIH CANTIK DENGAN KULIT YANG CANTIK BERSERI

Ramai betul orang duk cari kat google, camana nak dapatkan kulit yang cantik. Ye lah, sapa-sapa pun akan kelihatan lebih cantik dengan kulit yang cantik. Penting tu...So, meh sini nak kongsi.

Ini lah dia, umpama rawatan dari dalam, bila amalkan ni tak perlu make-up tebal-tebal lagi dah untuk cover cela..Yang best ia bukan untuk kulit je, tapi untuk kesihatan juga seperti tingkatkan sistem pertahanan tubuh dan tingkatkan tenaga..Menarik kan??


ESP+Vitamin C Plus. Mengandungi protin dan antioksidan yang penting untuk kesihatan dan kecantikan. Fakta ni semua orang pun dah tau kan??

Suplemen-suplemen ni bantu atasi masalah kulit kering, kusam, kasar, parut kehitaman dan turut boleh kecilkan liang pori..Bahagian tumit yang kasar pun dah tak kasar lagi..Parut-parut hitam pun cepat hilang.Wajah lebih berseri.


Lagi ia tingkatkan sistem pertahanan badan. Bagi yang selalu bersin-bersin pada waktu pagi hidung berair dan tersumbat, bagus amik suplemen ni.
Paling penting ia juga bantu tingkatkan tenaga.

Complete. Selamat & berkesan. CLINICALLY PROVEN tau!
Sapa yang dah pernah cuba pasti puas hati.

Bagi yang malas nak makan banyak-banyak vitamin tu boleh amik ESP+Vitamin C Plus ni. ESP tahan untuk 1.5-2 bulan manakala Vitamin C Plus pulak tahan 6 bulan...berbaloi kan?
Boleh share lagi suami & isteri..biar sama2 sihat sama2 tampil menawan..

Harga pasaran ESP (850g) RM150 WM/ RM155 EM
Harga pasaran Vitamin C Plus (180biji) RM92.50 WM/ RM97.50 EM

Berminat untuk dapatkannya dengan harga DISKAUN? jemput hubungi saya 







No comments:

Post a Comment