Smart Medic 100

Kemajuan dlm teknologi perubatan perlu dibayar dengan harga yg tinggi. Ditambah pula dengan kos sara hidup dan pendidikan anak2, anda dan org yg tersayang mungkin terpaksa menanggung kesempitan kewangan jika anda tidak merancang perbelanjaan hospital. Kebenarannya, pembedahan yang tidak diduga dan tidak dapat dielakkan boleh menghabiskan keseluruhan simpanan anda.
Dengan SmartMedic 100, kami menawarkan anda kemasukan hospital yg dijamin dan menguruskan segala bil2 perubatan sejurus selepas anda keluar dari panel hospital kami. SmartMedic 100 memberikan anda dan keluarga anda satu ketenangan dengan perlindungan yang komprehensif dan berkualiti terutama sekali bila anda memerlukannya.
SmartMedic 100 bekerjasama dgn salah sebuah "Managed Care Organization" iaitu Metronic iCares Services. Metronic iCares Services menyediakan anda dgn bantuan percuma 24 jam bagi memudahkan anda,
- Kemasukan ke Hospital
- Penyelesaian terus ke atas bil2 sejurus keluar hospital


SmartMedic 100 juga menyediakan perlindungan yang tidak ternilai sehingga umur 80 tahun. Diri anda dijamin dengan perlindungan keatas sesuatu yang tidak dapat dielakkan apabila anda memperbaharui pelan ini tertakluk kepada had seumur hidup. Disamping itu, SmartMedic 100 juga menawarkan faedah Khairat Kematian sebanyak RM5,000.

No comments:

Post a Comment